Boxning bland annat...

2010-01-18 @ 18:05:20
Heej där!
Idag hade vi boxning på idrotten. Det var jobbigt men sjukt kul =D Har aldrig gjort det förut... Men jag gillar Rocky filmerna ;P
Idag så gjode vi en lista där vi skrev ner massa saker som vi ska göra före vi tar studenten ;) Massa sjuka grejer, som det skulle ta en vanlig människa ett helt liv att utföra...
Och då kom bl.a. vi på att vi ska byta karaktärer med varandra... Och vad finns det för mening med att vänta? Imorrn ska vi "vara" någon annan, vi lottade idag och man får inte säga vem man fick. Men det betyder att om någon säger Annika ska den som fick mej svara, inte jag...
Jag kan som sagt inte säga vem jag ska vara eftersom det finns en chans att nån chopaow:are läser detta :P

Nu ska jag plugga lite (ska göra en bildanalys i Sv A) och sen ikväll är det Idrottsgalan 2010 (svt1, 20.00)!! Fett pepp på de xD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0