GAAAAH!!

2010-01-25 @ 17:25:26
FAAN asså! Kom hem så sent igår efter matchen så jag hann inte skriva ett inlägg... Var glada för det! Jag tror att jag aldrig varit så arg och besviken efter en match. Satt typ och grät och skrek i en timme efter matchen, stackars dem som, oturligt nog för dem, befann sig i min närhet! Vi förlorade, som ni kanske förstår...
Det blev 7-4. Det suger! Matchen började med att vi ledde med 2-0 första perioden (jag höll nollan!), sen 4-2 efter andra. Tredje perioden har jag spenderat större delar av natten åt att försöka förtränga! Kista gjorde alltså 5 mål sista perioden, medans vi i stort sätt stod och kollade på. Det är bara att bocka och buga, och erkänna att de kämpade mest när det gällde som mest!

Konstigt nog så var det den bästa matchen jag någonsin gjort (de två första perioderna åtminstone, tredje var typ normal-nivå på). Alla föräldrar och ledarna kom fram efter matchen och berömde mej... Har lite skuldkänslor för det, det är inte en överdrift att säga att jag var ganska förbannad och dryg! Så, alla som jag drygade mot igår efter matchen - förlåt! Ni var supersnälla :)
Men nu när jag haft tid att komma över det mesta så måste jag erkänna att vi spelade fett bra de två första perioderna! xD

Sedan kan man alltid ha åsikter om hur domarna dömer och uppträder... Hade jag varit domare så hade det sett mycket annorlunda ut i kommenderingen kan jag säga!
För det första så gjorde dom fel och lät Kista, som var hemmalag, börja med ringen på avslaget - trots att det är bortalaget som ska göra det! Så Kista fick två avslag ist för ett... Me not like!! Sen så gjorde dom massor med orättvisa bedömningar, speciellt i tredje! Vi blev utvisade för allting medans Kista fick spela hur fult de ville, typ... Kan man få domare avstängda??

Men nu är det bara att ladda om, returmatch mot Kista på söndag! KROSSA, KROSSA, KROSSA!! xD
På lördag ska jag även åka och träna med landslaget, de gillas! =D

Blev ett väldigt långt inlägg... Behövde få ilskan ur mig! Tummen upp för alla som orkade läsa hela inlägget ;D
Kommentarer
Postat av: Linnea

Bra kämpat på matchen iaf, vi ses på lördag! ;)

2010-01-28 @ 20:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0