Gudmor och kusinens födelsedag

2010-01-31 @ 15:05:59
Heej! Igår blev superbra =D Först åkte vi till Solna centrum och jag köpte UGGs! Känns bra att ha ett par vinterskor. Sedan var det 2 timmars-träning, kul men jobbigt. Dessutom var det en målvaktstränare där så jag fick lite extraträning :)
Efter träningen åkte vi hem till min gudmor/moster och firade henne och min lilla kusin. Och så hängde vi där hela kvällen och längtade till Frankrike (både jag och min gudmor är galna i Frankrike, vill verkligen åka dit!)

Idag har jag varit ute och gått en långpromenad och sen pluggat lite... Ikväll är det match mot Kista, igen! Tagga, tagga, tagga!!

Här är en bild på sötkusinen från igår! Elina 3 år =D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0