I'm the referee ;D

2010-01-23 @ 20:14:02
Hejsan! Dagen spenderades i ishallen i Järna. Fast först ett besök på Hockey Monkey, ett hockeyoutlet typ, för att fixa domartröja och visselpipa. Det fanns tyvärr inte så många tröjor, och jag behöver en ganska liten. Men den minsta var i storlek 44 vilket motsvarar XS. Den var för stor men jag var tvungen att ta den eftersom det inte fanns någon mindre... Sedan bar det av till ishallen.
Idag dömde jag min första match idag. Lite nervöst men det gick bra. Missade någon utvisning dock, men nästa gång kommer det gå bättre!
Precis efteråt hade vi ungdomsmatch så jag fick springa och byta om snabbt. Jag är ju andra målis i ungdomslagen numera eftersom vi har fått en målvakt i rätt ålder nu. Jag är ju egentligen för gammal för ungdomsserien, men har dispens. 
Vi förlorade med 15-13 mot Kista, det är så jobbigt att stå i båset och inte kunna påverka hur det går!! Men vi har match mot Kistas juniorer imorgon, och då står jag, då tar vi revansch!! xD

Imorgon kommer småkusinerna hit och leker xD Skojjsigt värre! Hoppas ni får en toppen helg :) 
Kommentarer
Postat av: Alva

We love Hockey Monkey! :D

2010-02-01 @ 17:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0