Julens sista andetag

2010-01-06 @ 17:40:48

Idag har vi plockat bort alla julsaker och slängt ut granen. Trevligt! Jag är inte nått superfan av alla tomtar och ljusstakar som hör julen till... Det är supermysigt i december före jul och självklart under julen men sen ska de bort! Dock så står adventljusstakana kvar i fönstrena, fick inte ta bort dom... Men snart så ryker dom oxå.

I takt med julen så är tyvärr även lovet slut... Imorgon är det bara att ge sig iväg till skolan igen. Börjar i och för sig 9.50 så det är helt ok.
Jag tycker faktiskt att det är kul att börja skolan, visst det kunde vart några dagar till men whatever! Nu längtar jag efter våren, mitt i värsta vinterkylan...  

Idag så hade jag egentligen tänkt gå på bio och se Avatar med Carolin och Armando men imorse så messade Carolin och sa att dom var bortbjudna, hon hade glömt de... Så de får bli bio med dom någon annangång. Sen kunde typ ingen annan, så det blev ingen bio idag.
Men jag köpte filmen Australia, så jag ska kolla på den sen. Och ta en varm dusch tror jag, fryser rumpan av mig!
Let the spring term begin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0