Överskottsenergi!

2010-01-20 @ 18:58:41
Heej! Matteprovet som jag hade imorse gick bra :) Jag klarade tom MVG-frågan! Enligt mina mått så var det ett stort framsteg... Matte är inte riktigt min grej :P Men det är skönt att ha det gjort och att det gick bra. Nu kan man glömma bort allt som har med funktioner och algebra att göra...nästa iaf ;)
Men det är inte slut på plugga bara för att ett prov är avklarat, nej! Imorgon är det revolutionerna som ska prövas :P Amerikanska, franska och industriella... Har verkligen ingen lust att plugga nu! Jag har världens överskottsenergi, och vill typ bara göra nått...ta en löparrunda till exempel. Dock så vore det inte en så bra idé med tanke på min brist på skor som står emot kyla och snö, att det är  mörkt och att jag faktiskt borde plugga...
Näe nu har jag faktiskt inte tid att skriva mer... historiaboken väntar :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0