En bra dag :D

2010-03-28 @ 23:40:26
Har precis duschat och ska krypa i säng snart. Jag har trevligt nog sovmorgon imorgon eftersom min franskalärare smsade och sa att lektionen är inställd :) Sånt gillar vi!

Dagen har varit super! Förutom att man ställde om klockan så att man fick sova en timme mindre... Men iaf så var vi barnvakt till mina sockersöta små kusiner och sen på eftermiddag/kvällen blev det ringette för hela slanten ;)
Först var det breddsatsning med nya landslagstränaren LJ och så var Andereas (målvaktstränare) där, det var jättekul men jobbigt (efter en hel vecka utan träning så var det lite tungt!) vi avslutade träningen på ett ytterst annorlunda sätt...nämligen på mage! Man skulle göra någon form av armhävningar på isen fast man skulle samtidigt ta sig framåt :P Det var dock fysiskt omöjligt för målvakter att göra det, pga plocken och dempen (man skulle trycka sig upp på knogarna) vilket man inte kan göra med dem... jag och Linnea (den andra målisen) kom på ett annat sätt, typ kräla hela vägen... Måste sett roligt ut, haha xD Jag är glad att det var ganska tomt i hallen :P    

Efter träningen så var det "middag", köttfärssås och spagetti, i ishallen och sen SNS-match mot Sollentunas veteraner. Matchen gick bra, vi vann! :D

Nej, nu ska jag lägga mig - är helt slut! Natti natti :D <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0