Uppladdningen kan börja!

2010-03-19 @ 17:01:28

Yes box! Nu är det dags att börja peppa inför SM som går av stapeln i helgen! Jag spelar bronsmatch i juniorserien imorgon och final i ungdom och dam på söndag :D

Först kan jag berätta att provet gick bra iaf, bra det där att plugga på morgonen ;) Sen så hände det inte mkt mer i skolan, var ju bara där i ungefär 3 tim (och hade prov i 1,5 tim :P).

Men nu har som sagt helgen startat och det betyder att ÄNTLIGEN är SM här! ;D 
Efter skolan var jag och införskaffade nödvändigheter som choklad och dextro (energitabletter) och Vitamin Well's Defence + lite frukt och sånt där :D 
Det kommer bli en toppenhelg! Vi har alltid så roligt när vi samlas, hela ringettesverige ;)

Nu ska jag sätta mig och bläddra i H&M-katalogen som kom för någon dag sen med massa fina spring/summer-kläder (a) längtar efter sommar och värme!!

Min favvosmak är Defene och Care ;)


Mitt favvolag! Bilden är tagen efter finalen förra året, då fick vi nöja oss med silver :/ Men i år då j****r! Nu är det bara guld som gäller, vi går inte av isen förens vi har guldbucklan i handen...! Skam den som ger sig, säger jag bara!

Ha de bra så länge :D (och alla ringetteisar som läser det här, NI SKULLE BARA VÅGA SKADA ER!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0