Thank you for thinking the thing I thought..

2010-11-25 @ 22:56:03

När jag vaknade imorse så fick jag sms från min englskalärare som meddelade att hon var sjuk, så att vi alltså slutade tidigare, yey! Hade bara straffrätt och idrott.. Efter det så åkte jag och Fika till Älvsjö och Gymnasiemässan.
Vi fick passerkort, matkupong och TG-tröja. Sen var det bara att ragga "väljare". Vi hade askul men man var lite oförberedd på en del frågor.. :P Blev en del flummiga svar, ursäkta oss alla förvirrade nior!
Dessutom så kan jag ju säga att nya juridikprogrammet verkar mycket roligare än det jag går, bittert!

Min coola namnskylt x)

Innan vi åkte till mässan så övade Fika på att säga "th"-ljudet i tex think.. Så jag gjorde en liten ramsa åt henne.. Thank you for thinking the thing I thought. Jag är värsta bra läraren..! Helt från ingenstans kommer jag på värsta bra ramsan som innehåller typ massa th-ljud ;D

Well, två lektioner till helg, woho!! Och imorrn är det fest för Felicia, tagga!
Nu måste jag sova, jag och Fika var så sjukt trötta så vi gick bara på överskottsenergi på mässan.. :P

Sov sött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0