En måndagskväll

2010-09-20 @ 22:00:10

Fy vad trött jag är efter träningen! Jag hann inte äta något före så på uppvärmningen så kände jag hur kroppen bara svek mig, jag hade liksom ingen ork alls! Konstigt att man faktiskt kan känna sånt :P
Men sen blev det så kul och utmanande att jag glömde att jag inte orkade.. Men det resulterar i att jag är död nu.

Dagen har präglats av valet och SD! Jag gillar att diskutera och så men nu känns det som att det räcker. Kan inte någon bara fixa till det och låta Alliansen blida regering och bara utesluta SD så gott det går??
Så, nu har jag sagt mitt om valet! (Kommer säkert blogga massa mer om det men jag ska försöka skona er)

Nu blir det relaxning på hög nivå resten av kvällen och sen sussa kudde! Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0