Hurtig 17-åring!

2010-09-09 @ 21:30:46


Gårdagens löpsedel.. :P (fick den från min faster!)

Hallå där! Hann inte blogga något igår.. Hoppas det är förståeligt. För de som på något sätt skulle missat det så fyllde jag 17 igår! Och det var en toppendag :D
Började med att mamma, pappa och syrran kom och väckte mig med sång och paket. Jag fick en barbour-jacka!! :D:D:D:D:D Såå glad!! Den är superfin! Fick lite annat oxå, bilder kommer!
I skolan så sjöngs det för mig på mentorstiden, vackert! Och fick massa gratulationer, tack alla!

Efter skolan
så åkte jag, Felicia och Lulu till Södertälje, tanken var födelsedagsfika. Det slutade på Mc'D, haha! Det gör det typ alltid när jag och Felicia ska bestämma :P
Efter middagen så åkte jag upp till Solna is för säsongens första ispass! Gick faktiskt bra, dock massa träningsvärk idag :P
Efter träningen så blev det tårtkalas! Och oerhört fin sång från svenska ringette-eliten ;D Tackar så mkt!

Underbar dag som sagt!

Idag så
var jag så otroligt trött! Och hade som sagt träningsvärk big time! Hade veckans längsta skoldag (8.20 - 15.00) den var typ seg.. Nu på kvällen så var jag på JSK-barmarken :) Vi sprang 5 km-rundan på intervall, pust! Känns dock väldigt bra nu efteråt ;)

Mitt sjuttonde år - so far so good :P Tränat båda dagarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0