No strings attached

2011-04-12 @ 22:24:19
Hemma efter ännu en lång och händelserik dag! Dock har min pollenallergi blivit värre, mycket värre.. Har dessutom fått bekräftat från andra allergiker att det är pollen :/ Passar inte riktigt in i min veckoplanering.
Har, förutom snorig och halsont, varit galet trött hela dagen, vaknade runt 4 i morse och kunde inte somna om för att jag inte fick nån luft :/ Men annars var det en mycket trevlig dag, franskan gick faktiskt ganska bra, i'm surprised!

Efter lunch drog hela klassen till Naturhistoriska och kollade runt där inne innan vi gick på en föreläsning på Sthlms Universitet. Den handlade om vulkaner och var sjukt trist.. Efter det fick vi en liten rundvandring på campus, verkar riktigt mysigt faktiskt!

Sedan mötte jag upp Axel, Ida och Alfred i city. Vi gick och åt god thaimat, kollade i lite affärer och köpte godis innan vi gick till Sergel. Jag och Axel kollade på No strings attached, mycket rolig och söt film! Det hade förstås varit mysigare om jag inte varit superförkyld..

Just nu är min röst spårlöst försvunnen, hate it! Ska jobba på att få tillbaka den till imorgon.. Har nämligen en jobbintervju då, det får man ju inte missa ;) Natti natti sötnosar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0