Samarbete

2011-04-28 @ 18:03:03
Längsta dagen efter lovet (och även veckans längsta) idag! Skola 08-16, gaalet länge ju! Sjukt jobbigt. Det jobbiga är att lektionerna är skitsega, vi gör liksom ingenting typ, men sen har vi sjukt mycket plugg att göra hemma, typ inlämningar och sånt! Irriterande.. Haha, gud vad neggo det där lät :P

Men jag är faktiskt på bra humör idag (tro det eller ej). Min och Fikas idrottslektion, med tema samarbete, gick bra -trots att klassen var lite underrepresenterad, vi fick MVG! Dessutom fick vi reda på hur idrottsprovet gick och jag fick MVG på det oxå, hej lycka! Och när jag kom hem hade syrran bakat kladdkaka, mums!

Nu blir det lite plugg men inte särskilt länge.. Känner att jag inte har tillräckligt med energi för att plugga hela kvällen. Kanske tar och lägger ut lite bilder från Turkiet senare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0