Psykologi

2011-08-26 @ 09:44:28
Här sitter jag och äter frukost i godan ro. Vi börjar nämligen inte förens 12 idag, lovely! Men jag kan tyvärr inte softa hur länge som helst eftersom mina cp-bussar aldrig går så att jag måste åka supermycket för tidigt. Anyway, skittrist väder idag.. Det har verkligen blivit tråkhöst.

Efter psykologin ska jag åka och hämta träningsväska och syrran och sätta mig på tåget till Solna för SUS-träning! Ska bli kul med lite is igen (snart drar hela karusellen igång igen!). Det kommer ett finskt lag som ska ha träningsläger här och vi får vara med på ett hörn, trevligt. Dessutom ska två finskor sova hos oss inatt. Undrar om de kan bra engelska? Min finska är nämligen inte särskilt välutvecklad..
Roll on Friday!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0