December first

2011-12-01 @ 11:44:07
Herregud. Det är första december idag. Julkalendern börjar, julklappshysterin bryter ut och skolan avslutas. Folk kommer klaga på att det inte är någon snö, tills den dagen den kommer och det blir kaos. Jag kommer köpa två julklappar och känna mig duktig tills jag inser, lite för sent, att jag inte köpt alla. Ju mer tiden går kommer det bli juligare och juligare och mysigare för varje dag!

December. Inleds med försovning, bussmissning (satte mig och pluggade i väntan på bussen och missade den.. Well done!), naturlektion, CAE-listening, Sercret Santa-köp med Emilia och förberedelser inför sacomässan imorgon!
Mitt hår är omöjligt! Blir nån konstig halvknut i nacken..

Ha en bra start på december!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0