The Fellowship of moviewatching

2011-12-19 @ 22:36:14
Hejsan hejsan! Nu är jag hemma, duschad och flätad efter träningen. Sista träningen för mig innan jul, kul som vanligt - dvs vi går varandra på nerverna.. Love you gals ;D

Idag hade jag inte alls tre lektioner utan EN i typ 10 min.. Sen var det över. Terminen, tryggheten och stressen (okej, nu överdrev jag lite..) men ja, nu har jag bara avslutningen på onsdagsmorgonen kvar!

Eftersom vi slutade så snabbt så åkte vi till Felicia's crib, once again, där vi proppade i oss Ben 'n Jerry's och kollade på The Fellowship of the Ring, extended verison. Myspysigt! Btw, så har Felicia fått sitt simkort så nu är hon oxå en AjFåån-nörd som jag, hihihihihihihi x) iMessage here we come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0