It's sunshine darlings!

2011-02-19 @ 11:40:23
Yes! Det är sol ute :D Happy thought! Dock är det -15 grader här men det gör inget, solen är här! Det finns hopp om en sommar i år oxå ;D Jag är på strålande (hehe) humör!
Började dagen med ett ispass med mina favorittjejer. De blir bara bättre och bättre, great!
Jag hade tänkt ta med min lilla kusin Alice och se Trassel på bio idag men hon skulle på kalas, 5-åringar har många bollar i luften, har ju inte tid med storkusinen ;P Får bli någon gång på lovet ist!
Så då är frågan vad ska man hitta på idag? Resten av familjen är iväg och åker skidor i Romme så jag får underhålla mig själv idag. Tror jag åker in till stan med Felicia. Dock så har jag ju shoppingförbud denna månad så frågan är, vad ska vi göra där?!
Ha en toppenlördag allihopa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0