Sunday

2011-02-13 @ 16:17:34
Imorse var jag som sagt och spelade cup med tigrarna, de var superduktiga! Det spelar egentligen ingen roll hur många mål de gör (även om de gjorde en del :P) för det viktigaste är att de har kul och att de spelar fint och rätt. Vilket de gjorde ;D
Sen dess har jag tagit en lång dusch, ätit och kollat på Moulin Rouge. Den är så fin men otroligt sorglig! Nu ska jag ta tag i plugget som ligger och väntar på mig..
Helgen har verkligen varit toppen, är verkligen på superbra humör! :D Och så hörde jag nyss att ungdomslaget slog Sollentuna med 11-5, najs! Dessutom trillar det in massa söta sms, inte helt fel.. ;)
Ha en trevlig söndagskväll på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0