Mys i solen

2011-03-30 @ 21:09:35
Gud vilken skön dag! Hade bara fyra lektioner, allmän rättslära, naturkunskap, engelska och matte. Slutade relativt tidigt oxå, så vi bestämde oss för att vi behövde en paus från allt pluggande och drog till Rönninge och fikade! Vi satt på uteserveringen i över en timme och bara myste :D Louise och Emelie var dock tvungna att bege sig hemåt efter ett tag, men jag vägrade att åka hem eftersom det skulle betyda plugg. Så jag och Felicia gick och köpte årets första glass (ute i solen alltså)! Och så kom Axel ner och hängde lite i "centrum" med oss :)

När han gått så satt vi kvar (jag är ganska slow på att äta glass) och då kom en gammal tant fram och började prata med oss (eller mest med Felicia, hon var mormor till Felicias fd klasskompisar). Och hon pratade i 100 år typ. Haha. Som tur är blev vi räddade av en annan fd klasskompis till Felicia! Sen gick vi hem till Felicia och gjorde det vi alltid gör hemma hos henne typ, ligger/sitter i hennes rum och babblar om allt!

Kvällens planer är att skriva på min kaffeuppgift och måla naglarna :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0