NP SvB del 1 - check!

2011-11-11 @ 16:23:46
Yes, nu är det bara del 2 kvar. Sen är det över! Mitt tal gick ganska bra faktiskt, inga större missöden och ingen kritik från läraren efteråt :) Jag var näst först att tala vilket var superskönt, annars hade jag bara blivit mer och mer nervös under de andras tal. Vi var klara nästan exakt kl. 11.11 (ironiskt nog) så jag, Felicia, Carina, Ida och Lousie drog till Kolgrillen och lunchade och firade att talen gick bra!

Efter en snabbrunda i Södertäljes affärer med Lousie åkte jag hem och nu sitter jag här och tänker helt och hållet skita i allt som har med plugg att göra och umgås med syrran istället! Känner att jag behöver sova ut ordentligt (match imorgon!) så det blir fredagsmys hemma med familjen ikväll!

Hade en ny tröja från Vero Moda idag
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0