Hemma

2011-10-27 @ 14:05:33
Åkte hem efter idrotten. Såg ingen mening med att stanna för juridiklektionen (som jag ändå inte får ut nått av eftersom jag inte göra samma sak som de andra), jättelång håltimme och sen engelskan (som jag lika gärna kan göra hemma)

Fick iaf lite feedback och hjälp med talet så nu börjar det faktiskt bli klart! Det var bara jag, Carina och Talita där på svenskan (frivillig lektion). Efter det hade vi Street dance på idrotten. Det var skitkul men jag sög verkligen på det! Tamara, som jag dansade med, kan intyga haha! Ska ta och plugga och städa lite. Mammas kollega från London kommer på middag ikväll, kul :)
Drog hem och duschade, så skönt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0