Torsdagsmys, igen

2011-10-13 @ 20:18:27
Torsdag, som annars brukar vara hemsk pga lång skoldag innehållande jobbiga lektioner med massa plugg väntandes hemma efteråt. Men inte idag inte! Har varit en riktigt fin dag. Inte speciell på nått sätt, bara bra liksom. Vi hade soft svenska, rolig (och jobbig) idrott, god lunch, ganska tråkig jämförande rätt och naturkunskap - men ändå!

Efter det bjöd jag in mig själv till faster min då banken stängt så att jag inte kunde lös in mitt studiebidrag, fick ju check eftersom jag numera är myndig (är så seg med det!). Åt lite hos faster innan jag mötte Alina för ett Friskis-pass! Vi körde bas, det var faktiskt lite för lätt. Inte tillräckligt jobbigt, nästa gång får det bli medel!

Nu är det torsdagsmys!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0