17 april 2012

2012-04-17 @ 19:09:06
Rubrikbrist, ja! Har haft en mysig start på skolvecka, gårdagen räknas inte. Hade bara projektarbete, då vi tyvärr var tvungna att konstatera att vi inte kommer hinna klart med boken till Haag-resan (vi åker om en vecka!) men det gjorde tydligen inget. Skönt med lite mer tid innan deadline, trots att jag hatar att inte få saker gjorda...

Efter skolan mötte jag Olivia för en fika på Kaffestugan, som vanligt. Mycket trevligt och välbehövligt! När jag kom hem hann jag bara med att sätta på datorn och läsa igenom mitt korrigerade research paper innan pappa drog med mig ut på en övningskörningsrunda. Det gick bra, men jag insåg lite smått att jag har mycket kvar att lära. Glömde dessutom bort att gå till körskolan idag, illa Annika!

Men nu är jag hemma igen och engelskan väntar... Ha en trevlig kväll på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0