Äsch, det är ju lov

2012-02-29 @ 13:44:46
Hej på er! Insåg nu att jag inte bloggat sen mitt misslyckade shopping-inlägg, haha. Jag skulle egentligen ha med bilder i inlägget, men det ville inte min ajfån.. So, here you go!
Vi hittade roliga böcker på Akademibokhandeln.. Hehe!

Igår träffade jag som sagt min saknade vän som varit i Afrika och haft det helt galet bra! Så kul! Vill också ut och resa.. Förutom att hitta roliga böcker och försöka blogga om dem så shoppade vi även, hittade massa jag vill ha med inte har råd med. Och självklart babblade loss!
Min solbrända vän på Kebabhouse

kvällen åkte jag till Felicia och mötte upp tjejerna för att planera vår sommarresa och kolla på HP5! Vi hade tänkt åka till Grekland men det slutade med en roadtrip istället! Kommer bli grymt! Nu ska jag bara jobba lite på körkortet, haha!

Sov över hos F och kom hem för ett tag sen och ska sätta mig och plugga lite innan jag ska ut och övningsköra! Ikväll är det träning, igen. Och jag har världens träningsvärk :/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0