Weekly

2012-02-08 @ 15:50:17
Myskläder på! Fryser, som vanligt den här vintern, efter min promenad från bussen.. Idag hade jag bara två lektioner då naturen var inställd (Thank God!) På svenskan fick vi en ny uppgift och på historian kollade vi på filmen 13 days som handlar om Kubakrisen under Kalla kriget. Mycket intressant faktiskt!

Efter skolan åkte jag till Rönninge och mötte upp Olivia på Kaffestugan för en fika. Behövligt och mysigt! Vi har inte setts på flera veckor eftersom det varit massa i skolan men nu får vi återinföra våra weekly meetings! Nu ska jag skriva lite på mitt research paper innan jag åker och möter upp tjejerna för Friskis-dans!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0