Jag hann

2012-05-16 @ 16:13:27
Jag hann, med god marginal till och med, till min filosofideadline! Lämnade in ca 1 och en halv timme innan deadline och har sedan dess bara legat och degat i soffan. Jag gör nästan aldrig det. Ligger och kollar på teve utan att före kollat upp vad det är som går och sett något jag verkligen vill se. Är jag konstig?

Det känns i alla fall riktigt skönt att vara klar med filosofin för nu är det bara en liten fjutt-uppgift i svenska och en kort fördjupning i folkrätt kvar innan betygen sätts (Y) Men de tänker jag dock inte göra idag. Nu ska jag vara ledig! Ska måla om naglarna, träna med laget, övningsköra och åka till Ludwig :)
Vill verkligen tvätta håret, så smutsigt! Men man kan ju inte gå och duscha innan träningen..!

Kram på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0