Lovets sista dag...

2010-04-11 @ 14:02:58
Idag är det sista dagen före allvaret börjar! Jag ser det som att det är nu man måste börja göra det där lilla extra för att uppnå MVG... eller i vissa fall VG ;P Från nu till sommarlovet. Det är inte särskilt långt så det borde gå, jag menar jag borde ha tillräckligt mkt motivation och disiplin, vi får la se hur de går...

För någon dag sen kom jag på att man inte får något studiebidrag på hela sommaren, vilket betyder att jag först och främst måste få ett sommarjobb och att jag måste börja spara... :P
En sanning om mej: Jag kan inte spara! Jag suger verkligen på det... Seriöst asså! Jag är som Becky i Confessions of a shopaholic.
Vill inte ens tänka på det! >.<

Men jag ska försöka förhandla mig till någon sorts jobb här hemma. Igår på middagen hos mammas kusin så berättade mamman i familjen (som heter samma som jag, Annika Linde) att deras son , som är ett år äldre än jag, brukar städa deras hus var 14:de dag och för det fick han 300 kr. Det lät ju helt okej... Asså jag har inga problem med att städa...om man får betalt alltså ;)

Dagen kommer iaf ägnas åt plugg och städning/rensning av mitt rum. Kul? Nej men nödvändigt...

Sedan ska jag sätta mig ute och fortsätta läsa En shopaholic i NY! Kärlek till "shopaholic"-serien! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0