Ohälsosamt värre xD

2010-04-09 @ 19:31:47
Jaa gårdagen - och morgonen - var väl inte den mest hälsosamma tid jag spenderat.
Vi kollade på fyra filmer - Legally Blonde (varför känner jag igen mej när jag kollar på den?!), sen äntligen Moulin Rouge (<3) efter det blev det John Travolta i klänning, alltså Hairspray! och till sist (fast jag somna före den sluta) The Truman Show.

Först gick vi och köpte pizza och godis, chips, ostbollar, coca cola och Fika köpte äpplen (?). Har varit en supermysig kväll/natt/morgon ;D Sista filmen slutade runt fem (men då hade jag redan somnat som sagt) och vi vaknade typ runt 12.
Sedan åt vi lita av godiset som var kvar (varför är allt mycket godare dagen efter??) och sen drog vi oss ner mot Kaffestugan i Rönninge, supermysigt litet café! Jag, Kryckan och Lulu satt där och åt vår "frukost" i 100 år typ. Åkte hem runt fyra och kvällen kommer förmodligen spenderas hemma. Ska bli skönt :D

Vi ska kolla på Pretty Woman (mammas val) och Batman begins och tydligen äta pizza (igen), men pizza gillas så det blir inga problem! See ya!


Otroligt vackra Nicole Kidman som kurtisanen Satine


Blev barnsligt kär i hennes kläder! Särskilt den hät röda
<3



Trevlig helg på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0