Påsklovet rullar på...

2010-04-08 @ 13:57:42

Nu är jag hemma igen, lite trött. Blev väckt av Alice (min 4 år gamla kusin) kl. 8 imorse...dom hade dock låtit mej sova läänge :P Sen blev det frukost med croissanter, mums!

Det gick jättebra igår när vi passade gullungarna, vi åt glass med strössel, kollade på Madicken och mumsade i oss massa popcorn! Sen när de små somnat kollade vi på film med vår moster, myspys :D

Ikväll ska jag till Kryckan på filmkväll! Längtar! Ska bli superkul ;D 
har ingen direkt plan på vad jag ska göra tills dess, funderar på om jag ska göra min favoritsyssla - Städa garderoberna! ;) Blir lite manikyr oxå, behövs verkligen!

@ Denna donnas place ikväll! (grov ironi på bilden bara så ni vet...)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, men tack, vilken fantastiskt vacker bild xD

2010-04-10 @ 00:49:34
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0