Pluttis valde ringetten!

2010-04-29 @ 23:38:35
Wiiiie!! Jag är så glad :D Fick nyss veta att en av mina lagkompisar, som även spelar hockey, var tvungen att välja mellan ringetten och hockeyn och... HON VALDE RINGETTEN! Jag skulle verkligen bli ledsen om hon slutade...
Min lilla Annela-pannela-pluttis! <3

Jag vet att det är tråkigt och jobbigt att lämna hockeylaget, men det blev väldigt svårt att hinna med att leva oxå, det blir bäst såhär gumman! Och nästa säsong kör vi järnet igen... Vi har ett SM-guld att försvara ;D 

Jag  har inte pluggat något alls... Ja ja erkännde! Men jag har iof ingen franska imorgon = låång sovmorgon, så jag hinner nog plugga imorgon :)
Istället så har jag tillbringat kvällen med att äta grapefrukt och kollat igenom alla bilder i  min dator... Jag ska nämligen (äntligen!) fixa, med hjälp av Kryckan, designen på bloggen! Yes xD

Har oxå spelat massa Hairspary-låtar, haha xD Barnsligt glädjebringande musik!
Sleep tight på er! <3

...Living in the ghetto
Black is everywhere ya go
Who'd 've thought i'd love a girl
With skin as white as winter's snow

In my ivory tower
Life was just a hostess snack
But now i've tasted chocolate
And i'm never going back

'Cause without love
Life is like a beat that you can't follow
Without love
Life is doris day at the Apollo
Darling, i'll be yours forever
'Cause i never wanna be
Without love
So darlin never set me free

Oh, I'm yours forever
Never set me free

No, no, no!
                                                                                        Without Love, Hairspray
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0