Powerwalk

2010-04-10 @ 15:24:17

Hej hej!
Idag tog jag en låång sovmorgon, ända till 12! Jag vet att det inte är särskilt ovanligt för tonåringar att sova så länge, men jag brukar faktiskt inte sova till efter 11... Iaf så gick jag upp då och åt frukost, sen tog jag en lång powerwalk här hemma (ca 5 ½ km, stolt!) Jag har ju varit sjuk och det är lite typiskt för mej att börja träna före jag blivit frisk - så denna gången ska jag bli riktigt frisk före jag sätter igång med träningen. Därför powerwalk och inte jogging...

Har precis gjort lite lunch - tortillini med tomatsås, mums! Efter det ska jag duscha och rota igenom garderoberna efter något att ta på sig! Vi ska bort på middag ikväll till mammas kusin.

Nu ska jag spela soundtracket till Tarzan på högsta volym, älskar alla disney-låtarna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0