Träningsvärk!

2010-04-13 @ 20:20:35

Jag känner mig riktigt duktig (a) jag har gjort klart svenskan (Reportage/essä om gymnasiereformen), skickat in franskan (Beskrivning av mitt rum) och skickat in civilrättsuppgifterna (uppgifter om Familjerätt). Fast jag hade iof redan gjort det mest men det är skönt att ha skickat in allt! :D

Idag på engelskan skrämde vår lärare upp oss med att berätta att vi ska ha våra första NP (nationella prov nästa veckan! :O
Hon sa oxå att vi måste skicka in alla inlämningsuppgifter till henne senast på torsdag. Vilket betyder att jag inte kommer hinna göra min analytical review på Wuthering Heights (frivillig uppgift för extra credit). Jag har inte läst ut den på långa vägar och jag fattar inte någonting :P Otroligt svår engelska (typ högtravande gammaldags).
Hade "kind of" redan gett upp att hinna läsa ut den och skriva review på den men det känns ändå lite jobbigt eftersom jag ligger typ mellan VG och MVG så om jag ska få det högre av dem så måste jag göra ett sjukt bra NP :P

Och så har jag värsta träningsvärken! Sen barmarken igår... Det pinsamma är att vi körde en "mjuk" start, dvs sprang inte lika långt som vi brukar eftersom det var för blött i skogen :P De e bara att sleva på!

Hoppas att det går över till imorgon då ska jag och tjejerna gymma efter skolan :)

Nu ska mamma ha en genomgång av min städning, alltså hur jag ska göra och så... (jag ska städa här hemma för att få igång pengaflowet lite :P)

See you ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0