Valborg...

2010-04-30 @ 22:55:07

Hallå! Har kommit hem från Järna, det var helt okej. Flummade runt med Annela, syrran, Mikis och Moa - som fyller år idag! Grattis tjejen!

Blir lite
mys hemma med film tror jag. Pallar inget mer... Är sjukt trött efter den här veckan asså! 4 prov och så fick vi reda på att vi ska göra en bokrecension med analys i engelskan - om man vill ha chans till MVG, och det vill man ju!

En sak som jag kom på när jag var på valborgfirande i Järna, varför super varenda tonåring skallen av sig ikväll?? Av vilken anledning, varför just valborg??
Jag menar, vilken förälder vet inte att barnen kanske eller troligtvis super på valborg... Vem super då?? Hur dum får man bli?!
Om man inte vill bli upptäkt så är det väl bättre att supa/fest helgen före/efter valborg. Eller vilken annan ikväll som helst! Det där förstår jag verkligen inte!
Jag sa det till mina föräldra, att det var dumt att supa på valborg osv och att det var bättre att göra det någon annan helg... och dom höll typ med :P weird!

Det är iaf vad jag tycker, jag menar man gör inte en terrorattack mot USA den 11/9 igen, direkt. Så varför supa på valborg när alla är medvetna om att man gör det...?

                                    

Det var tom en liten flicka, typ 13 år, som fick åka till Maria Ungdom med ambulans för att hon var så j*vla packad så hon liksom bara låg och ryckte till lite ibland... Usch vad hemskt! 13 år!!! Det är ju ingenting!!! Jag vet inte om jag ska tycka synd om henne eller tycka att hon får skylla sig själv...

Nu blir det Rocky 4!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0