Chocolate Fudge Brownie

2010-08-20 @ 13:20:00
Jag mår illa!! Har tryckt i mig massa Ben & Jerry's, för mkt visar det sig nu..
Igår var jag på landslagsträning i Solna nånstans.. Ursvik närmare bestämt. Det var något av det jobbigaste jag varit med om! Ojojoj, asså! Träningsvärken har inte kommit än, brukar ta ungefär ett dygn så imorgon - AJ!
Det är seriöst inte värt det att vila, softa, skita i träningen på sommaren! Blir bara värre att börja sen igen..
Tyckte att jag vägde upp det hela med lite (läs: massa) chokladglass med browniebitar i :)

Idag var iaf första riktiga dagen i skolan, igår var det bara info och sånt. Men idag var det enligt schema. Dock så hade jag bara en lektion, samhällskunskap. Vi skulle (enligt schema) även haft moderna språk oxå men det visade sig att vår franska lärare inte var där så det var bara att dra vid 11, najs!

För tillfället sitter jag i min fasters lägenhet, had kunnat åka hem men valde internet ist, när det åskade så gick nämligen vårat modem sönder.. 
Vet inte riktigt vad som händer ikväll, ska hitta på nåt med tjejerna i klassen. Ingen aning om vad och vilka som hänger på men kul ska det bli!

                                       
Roll on Friday!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0