Franska, Straffrätt, Latin och fysträning - Det måste vara tisdag!

2010-08-31 @ 22:13:57
Jaa det mesta jag hade att delge omvärlden står i rubriken. Det är såhär mina tisdagar ser ut :)
Skönt med sovmorgon till 10.20, då jag hade franska. Vi skulle tydligen berätta om våra drömkillar, något jag var ganska oförberedd på (med tanke på att jag slog upp varannat ord på nätet typ..). Men det gick helt ok! Sen fick vi massa otrevliga glosor till fredag :(

Efter det var det lunch och sen Straffrätt. Det var väldigt "juristigt" på lektionen.. Vi fick ett rättegångsprotokoll från Högsta Domstolen(HD) och Brottsbalken (BrB), sedan var det bara att läsa :)

Sist men inte minst var det 2 timmar och 40 minuter Latin med vår superinspererande lärare.. Jag överlevde! Vi kom fram till den gulliga slutsatsen att vi ska ha ett "bak"-schema så att en bakar något och tar med sig till alla varje vecka! Housewives of latin!

Efter skolan så gick jag till Tumba centrum och införskaffade mat och begav mig sedan till Solna för fys med landslaget.. Först så gick jag gick 5 km-rundan med Danni och Frida, eftersom jag varit sjuk. Sedan var det stryketräning, och fy vad dålig jag är! Jag har inga muskler :( måste deffa lite!

Nu har jag precis duschat och ska äta middag..


Nyduschad och fräsch.. och hungrig :P


Mat! Fish and chips, fast utan chips men med potatis.. och salad..

Later!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0