Fredag den 13e

2010-08-13 @ 17:51:09

Kom just på att det är fredag den 13e idag.. Inte för att jag känt mig särskilt otursam just idag. Tror inte riktigt på det där med otursdagar och sånt :P
Fint väder var det iaf, trots otursdagen.. Rikgit varmt! Höll på att dö lite grann när jag var ute och sprang :P

Kvällen spenderas hemma med familjen. Ska grilla och mysa gaalet :P Sista fredagen på lovet :(
I helgen ska jag vara ledare på ringetteläger (har jag berättat det?), vilket ska bli väldigt kul! Ska bli kul att gå på is igen efter sommaruppehållet (a) Men det betyder iaf att jag kan fet-glömma sovmorgon imorgon.. Ska befinna mig på Sollentunavallen kl. 8 Måste lägga mig tidigt..

Lite senare kmr "I min resväska"-inlägg från Frankrike och England :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0