Friskis :)

2010-08-27 @ 16:36:13
Idag bestämde jag mig för att jag var frisk :) Så det jag begav mig till skolan (hade ändå bara två lektioner så..) imorse! Kändes skönt att vara tillbaka, inte till lärare och plugg och massa anträngande tänkande kanske men till mina fina vänner jag tillbringar gymnasiestudierna med! Puss på er, ni gör mina dagar! <3

Är lite trött dock.. Känns att kroppen varit ur funktion några dagar :P
Ikväll blir det myskväll med Felicia och Lulu med Mc'D och Harry Potter ;D
Familjen ska tydligen in till Södertälje och hänga lite, är någon festival eller nått liknande med massa aktiviteter. Säkert kul men jag väljer nog film-mys med vännerna före springa omkring på stan (centrala Södertälje, som alla södertäljebor kallar "stan").


Mmmmmc Donald's ;P


Vi kan ju alltid låtsats att jag ser ut såhär.. Mitt hår ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig och jag ser en aning sliten ut efter förkylningen (är fortf lite förkyld..)

Btw så kollade vi på en film om "la fesse" alltså rumpor idag på franskan, haha! La fesse!
Läxan till nästa vecka är att skriva om "mon mec rêve" (min drömkille).. Vart är skolan på väg?! 

Ha en mysig fredagskväll! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0