Home sweet home

2010-08-06 @ 16:00:08

Hemma igen! I onsdags så landade jag och Felicia med dunder och brak på Arlanda (nja dunder och brak, om jag ska vara ärlig så var det den lugnaste landningen jag varit med om.. Kändes inte alls när vi "tog mark". Eloge till piloten!) 
På andra sidan om Hall of Fame (Arrival-hallen på Arlanda) så möttes av våra familjen och (till våran stora förvåning) Fika! Vi hade skämtat om att hon skulle komma och möta oss på flygplatsen, men vi trodde som sagt att det var skämt.. Haha, gulliga Fikisen! <3

   

(Klicka på bilderna för större)
Fika hade ett plakat (läs: handduk) med sig :D Med texten: Välkomna hem! Felpet & Sötkorv <3 Felicia är Felpet och jag sötkorven :P
Min väska (som var på maxvikt) välte omkull när vi skulle ta kort, hihi :) 

Känns skönt att vara hemma igen efter så långt tid :)
Nu blir det traditionsenligt tältning med grannar på en ö i vår sjö, nice!
Bilder och mer om resorna när jag är hemma igen ;)


Felicia på Piccadilly Circus

Piccadilly Circus

Snyggast på bröloppet (jaa, det var ett brölopp, berättar mer senare..)

Nu är det dags att packa båten och ge sig ut på sjön ;D Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0