The weekend

2010-08-29 @ 21:06:28
Hallå! Eftersom jag varit sjuk i veckan så fick jag lite abstinens efter sällskap i form av fina vänner.
I fredags så var det Harry Potter hos Lulu, med Felicia, Lulu (obviously) och Nattis, som gällde efter ett besök på Nancy's för middag (Mc'D var proppfullt..).
Felicia talade ormspråk (Harry Potter 2) och skrämde skiten ur mig!

Igår så var det först jeans-shopping, och sen bio! I Södertälje så hittade jag Alice så hon hängde med till Sergel och joinade mitt, Felicias och Lulus skratt till Vampyrer suger! A-S-K-U-L film!! Se den säger jag bara! Roligaste jag sett på länge..!
Sedan så sov jag och Alice hos Lulu :)

Dagen spenderades först hos Lulu (obviously) eftersom jag sov hos henne, där vi kollade på Kejsarens nya stil! Roligt! 
Sen hälsade jag på hos min faster lite före jag åkte hem :)

Nu ska jag förbereda mig för en ny skolvecka med att förlora mig i Bridget Jones dagbok! See ya!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0