12.17

2010-12-18 @ 12:17:15
God morgon! Ja klockan är 12 och jag säger god morgon.. Men vet ni, det gör inget för jag har jullov + det är helg så det är liksom dubbelanledning att sova ut! ;D
Idag så ska jag och familjen till faster och typ "fira jul" hos henne, för stackarn jobbar hela julen! Och då menar jag hela julen.. Tycker synd om henne. Men vi ska dit, och jag känner mig duktig för jag har köpt julklapp till henne (till skillnad från resten av familjen..) Fast egentligen så tror jag att det är bestämt att vi ska ha julklappsutdelning efter julen but still. 
Dock så misstänker jag att det kommer bli julmat och det är typ världens äckligaste! Nej inte äckligt kanske, but not my cup of tea anyway. Men ändå det är värsta I-landsproblemet, verkligen!

Sen så ska jag träffa Carro i kväll, yeey! Vi träffas alldeles för sällan.. Trots att vi är grannar :P 
Hennes pappa bor i huset bredvid oss men hennes föräldrar är skilda och hennes mamma bor i Nacka, så hon är bara här en del helger. Men för mig så har hon alltid varit en granne trots att hon bor på andra sidan av huvudstaden..  

Nu ska jag ta och inleda lovet med att städa rummet, bombnedslag! Kul va?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0