2010

2010-12-31 @ 14:42:24

2010 är snart slut, dags att sammanfatta detta otroligt roliga och innehållsrika år! Det är väldigt svårt just för att det har hänt så himla mycket. Det här är lite av alla roliga och fantastiska händelser:
Jag har tagit ett SM-brons och två SM-guld i ringette, gått ut ettan på gymnasiet, jobbat med jurister på kontor, fått lön (hehe), varit i Frankrike och umgåtts med trevliga fransmän och fransyskor, varit på nattklubb i Frankrike, "lärt" mig surfat (med en snygg lärare, hehe), flugit massa, varit i England och hälsat på familjen, varit på bröllop i England, sprungit omkring i mysiga London med Felicia, börjat tvåan på gymnasiet, myst med laget (JSK), tränat massa med landslaget, spelat i flera olika lag, fyllt 17, blivit sjuk lagom till Ringette-VM i Finland, ätit pencilin men åkt till Finland iaf, haft the time of my life med SUS (Sweden United Stars), fått mina lata kompisar att börja träna med mig (hihi, skoja bara, så lata är de inte :P), inte riktigt fattat hur snabbt året gått och haft panik över julklappar, firat en supermysig jul, haft bästa mellandagarna ever, spelat massa ringette, sett We will rock you musikalen (igår).
Sjukt bra år!









Nu taggar vi för 2011! Gör det ännu bättre än 2010 och lev livet kära läsare :D
Gott Nytt År! Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0