Always the same story..

2010-12-23 @ 11:45:31

En dag kvar, sen är det dagen som alla väntat på i en månad typ - förutom alla engelsmän som firar den 25.. Själv så är jag ganska chockad över att det är imorgon och längar mest efter mina småkusiner, mellandagsrean och ringettecupen! Nej jag ska tagga till lite!
Imorgon när jag vaknar så ska jag vara pepp på jul, promise!

Idag så ska jag, liksom resten av Sverige, förbereda inför morgondagen. Införskaffa sista julklapparna, städa, baka och laga massa julmat, klä granen, måla naglarna och välja juloutfit!

En sak jag undrar är vad mina släktingar köpt till mig?? (Gud vad bortskämt det lät.. Men asså jag vet ju att de köper julklappar till mig, och jag till dom.) Jag har liksom inte önskat mig något speciellt i år.. Förutom en Iphone 4, som jag inte kommer få :'(
Well, I'll find out pretty soon..

Won't get one.. :'(

Igår så hade vi julavslutning på ringetten (dock så har vi träning på måndag så jag fattar inte varför..) och bjöd in hockey p97 på julbord och ringettematch! Vi mixade lagen och killarna imponerade faktiskt! De fattade snabbare än tjejer hur man ska göra.. (vad är det med killar och sport?!). Själv så var jag domare, ensam. Missade en del, men jag tyckte att så länge killarna bara tacklar varandra och tjejerna bara bitchar mot varandra så fick det va..

Nu ska
jag klä på mig och bege mig ut i kylan! Det var -26º C igår kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0