I'm totally awesome!

2010-12-07 @ 22:40:00
I made it! Idag så hände något fantastiskt. Jag, Felicia, Linnéa och Lulu var och tränade FRIVILLIGT! Jag fick med mig Felicia, Linnéa och Lulu till Friskis&Svettis på ett gympa bas-pass. Som Felicia skrev på sin blogg "Annika har lyckats med något som ingen annan lyckats med förut" Alltså att få henne att träna. Jag är tydligen bra på att övertala. Hmm.. bra egenskap, hehe! 
Till min stora förvåning så var faktiskt roligt! Och så känner man sig alltid så duktig efter man tränat :) Beach '11, here we come! 

Annars så hände inte något speciellt intressant idag. Jag började 10.40 (hur skönt?!)! Ida bakade kärleksmums på latinen, sjukt gott (och kletigt) var det!
Usch, det kommer bli en, dålig mycket dålig, vana att äta massa socker-och-choklad-bombade bakverk varje tisdag. Hehe xD Men det löser sig nu när vi ska bli Friskis-nördar :P

Har tyvärr inte sovmorgon imorgon, ska lägga mig snart.
God natt! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0