Julen 2010

2010-12-26 @ 18:58:26
..är över. Sadly. Som tur är så var jag pepp på jul då jag vaknade upp på julafton! Julaftonen tillbringades hos farmor och farfar med hela släkten (jag har en ganska liten släkt). Det kollades på Kalle Anka, åts massa julmat (inte jag dock, jag är inget fan av den traditionella svenska julmaten), en tomte (pappa) kom och startade julklappsutdelningen då alla paket var öppnade så fikade vi, spelade bajsspelet (som kusinen fått) och sedan gick vi hem och kollade på film. Och mina två småkusiner var så gulligt upphetsade hela dagen!
Resten av julen så har det blivit ganska mycket tevetittande, mys med spel, lek med kusinerna och fika här hemma, har inte lämnat huset sedan julafton.. Haha.

Min jul i bilder:





Titta vad jag fick! :D

Nu har gullungarna och moster åkt hem till sig, imorgon börjar mamma jobba igen och jag har plockat ihop alla julklappar och satt dem på sin plats (har haft dem framme för beundran..). Julen är slut men nu börjar det roliga! Mellandagarna må vara få men desto större anledning att ta tillvara på dem! Shopping, ringette, sömn, musikal med syrran och moster (fick i julklapp) och massa bus med vännerna står på tur! Sedan kommer nyårsafton, min absoluta favoritdag på året!

Ska tvinga syster att kolla på Eclipse, med mig, som hon fick i julklapp!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0