Morsning

2010-12-03 @ 09:49:54
korsning! Jag har bara en lektion idag, franska. Ska snart bege mig mot skolan. Jag tog sovmorgon enda till 09 idag, såå skönt! Känner att jag är lite friskare oxå (a)
Vet inte riktigt vad som händer idag, förmodligen "night-in" med familjen (typ länge sen man va hemma en fredagskväll..). Syrran är lite sjuk så blir kanske lite filmmys (ska dock sitta långt ifrån henne så jag inte blir sjuk :P).

Jag har tittat lite i bloggen och insåg att jag bara börjat på "I min resväska" från i somras. Frankrikeresan har jag berättat om men jag har helt glömt England! Det kommer snart :D

Nu ska jag dricka upp kaffet och sminka mig! Ha en fin fredag (och frys inte ihjäl)!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0