Nattuggla

2010-12-20 @ 23:25:30
God kväll på er! Idag är en sån där onödig dag när jag inte gjort någonting typ. Such a waste liksom.. Men det är lov så jag antar att det är okej att sova till halv elva, äta frukost framför Vänner och äta massa onyttigt. 
Dock så har jag tränat idag, så dagen blir godkänd! Just det, vi förlorade igår - 3-6. Lite surt men de var ett helt okej svar på deras 10-0 vinst förra gången. Vi var sjukt bra och nästa gång tar vi dom, beware USK! 

En sak jag älskar med att ha lov är att man inte behöver lägga sig tidigt. Jag är en riktig nattmänniska och oerhört morgontrött (till mitt stora förtret). Så nu ska jag ta och kolla på film, när jag väl bestämt mig för vilken..
Imorgon blir det Harry Potter-maraton hos Felicia med tjejerna, hur nördigt?!

Natti natti
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0