Om 23..

2010-12-01 @ 16:58:36
..dagar är det julafton! Läängtar! Jul är mysigt :D December är nog den mysigaste månaden på året. Love it! Dags att börja shoppa julklappar och fina julkläder (y)
Funderar på att ha en liten "julkalender" här på bloggen. Jag brukar alltid ha de, typ på bilddagboken (då jag använde den) eller nån annan sida.. Tänkte att jag lägger ut en julbild om dagen fram till julafton. Vad sägs??

Idag så har jag varit en zombie i skolan, sov ingenting inatt eftersom jag inte kan andas pga min snuva :'(
Men förövrigt så var det en helt okej skoldag, börjde med vårat kommande rollspel på straffrätten, klassen blev utslängd från geografin och så hade vi högläsning av sagor på engelskan. Till sist matte, där jag för första gången på väldigt länge förstod (y)

Får inte träna idag, tyvärr men jag måste bli frisk ;D Så ist så ska jag jobba på mina läsloggar i svenska x)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0