Tillbaka till verkligheten!

2010-12-30 @ 11:41:30
Har varit i en liten ringettebubbla de senaste dagarna, väldigt mysigt för oss ring1-nördar! Vi har spelat mot finska lag och mot kanadensiska lag, vi har förlorat, varit glada iaf (för vi är aldrig ledsna när vi får vara tillsammans och spela den sport som vi alla älskar), ätit massa hamburgare (den enda mat som fanns typ), gjort Bengt massa, spårat till tusen, gjort kaos med omklädningsrummet, lärt Nokia U16 laget Bengt och haft sjukt kul hela cupen!
Nu är jag supertrött, trots att jag sov till 11 idag, och mina ben känns allvarligt talat som gelé.. Men nu är det bara att peppa inför nyår imorrn! Ska dra in till Södertälje med syrran och Carro snart!

Ikväll ska jag och syrran på We will rock you-musikalen! :D
Kommentarer
Postat av: Anonym

I think you player my daughter scott #7 Thanks for the game

2010-12-31 @ 04:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0