"Ursäkta,

2010-12-04 @ 17:26:06
jag kunde inte låta bli att lägga märke till att du inte la märke till mig!" Hahaha, ska börja köra med den! Igår så orkade jag inte blogga, mer än julkalendern såklart ;D
Jag hade som sagt bara en lektion, som var ganska rolig faktiskt, sen åkte jag till Södertälje för att inhandla första julklappen samt hyra film. Blev Sherlock Holmes och Dear John, mycket, mycket bra filmer! Desutom så hittade jag ett par supersnygga heels på Dinsko, PÅ REA! :D Bara 99 kr!!  
Det blev en lugn, mysig hemmakväll igår med film och hemmagjord pizza, mums!

Idag har jag varit och tränat med SUS i Kista, trevligt trevligt! Efter så åkte jag, mamma och pappa på jack-jakt i Sollentuna Centrum. Mycket fint centrum :) Vi hittade ingen tyvärr men en kjol och ett par leggings. (visar shoppingen snart!)
Nu blir det lasange och mera hemmamys! Imorgon är det Harry Potter-time!!!!

Trevlig helg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0