6 underbara månader!

2010-02-18 @ 23:25:40
JUSK09! Det är en helt vanlig klasskod för dig... Men för mig är det kärlek! Idag är det exakt 6 månader sen jag började på Tumba Gy. och i JUSK09 :D

Det är inte särskilt lång tid, men det har hänt så otroligt mkt att det känns som ett helt liv.
På ett sätt känns det som länge sedan vi började men på ett annat har tiden bara rusat... Jag vill nästa pausa och låta gymnasietiden vara för evigt. Visst, allt är inte perfekt. Men är det verkligen perfekt att allt är just perfekt?? (nått jag har tänkt på ett tag)

Jag hade en del förväntningar på gymnasiet, ja. Har något blivit som jag trott, nej! Verkligen inte...
Det har blivit mkt bättre! Jag trodde inte att det kunde finnas så många underbara människor i samma klass?! Min förra klass var inte ens så här tight när vi slutade efter 3 år... Och vi har bara känt varandra i 6 månader :)

Ni (ni vet vilka ni är) är dom bästa och sjukaste blandning av människor jag känner, är så glad att vi går i samma klass! Jag vågar knappt tänka på allt sjukt vi kommer hitta på i framtiden, för att vi kommer göra det - det är säkert! Puss på er <3


Ett av våra sjuka "evenemang" ;P Innebandycup i skolan! Då JUSKz Chopaow bildades (a) ;D

Lulu! Min panda <3 (på bilden illustreras "suroundljud", hahahaha xD) Lulu får mig alltid att skratta xD
Jag har känt henne längst av Chopaow:arna. Vi har gått i samma klass sedan ettan :) Hade ingen aning om att vi skulle hanma i samma klass, visste såklart att det var samma skola, men jag är oehört glad att vi får spendera ytterligare 3 år tillsammmans =D

Haha xD Yes! Fredrika "Fika" ;D Vad ska man säga?! Bilden säger det mesta tycker jag ;P Otroligt härlig tjej! Som sagt, det känns som att vi känt varandra mkt längre än 6 månader :)
"Du blir bara blondare, Fikis" <3

Ida "Sockerpullan" Ling-ling xD Min juridikkompis i språkgänget ;) Finns inte ord som beskriver, underbar och speciell tjej! ski-ii-ills på dej gumman <3

Linnéa!! goes EMO, på denna bild asså ;P <3
Sjukt schnömenune (som Ida skullle säga, hon har ett eget unikt sätt att uttrycka sig på..) person! Ibland är du liiite skrämmande dock, tex när du kommer ihåg min 3 år gamla kusins födelsedag och min mammas namnsdag... Respekt på det! >.<

Fel(icia) "Kryckan" Pet(tersson) ;D <3
Jaa, när man ser den här bilden är det svårt att tro att du faktiskt inte är fjortis... Haha xD Min trogna blondie-vän! Och franskapolare ;P Jag säger bara Se upp Paris, om ett år kommer vi!

Lulu, Fika och Ida! På golvet i vårt favvoplace, BIBLAN!! <3
...en helt vanlig dag med JUSKz Chopaow ;D

Nu ska jag lägga mig! See you tomorrow chopaows ;D
Kommentarer
Postat av: Stolpen

AWW!! fett gulligt inlägg! <3

2010-02-20 @ 11:07:44
URL: http://iling.blogg.se/
Postat av: Fika

Once you are born as a brunette, you'll never, EVER, become a real blonde!



Gillar er också! <3<3<3<3<3<3 Sex på er! ;)

2010-02-20 @ 12:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0